Vita syrener

Nu ska jag göra något som jag aldrig har gjort tidigare, nämligen att publicera bilder på något som jag inte har gett bort ännu. När ni ser bilderna förstår ni själva hur jag kan göra det. Innehållet i albumet får ni självklart inte se innan det är överlämnat!

På mässan i lördags fick jag inspiration till att använda ett fint bokomslag som pärm till ett album. Först hade jag tänkt att scrapa framsidan lite, men tanken på att detta fina omslag är från 1926 gör att det känns fint att ha kvar det intakt (så intakt som det nu kan vara efter att man klippt och borrat sönder det).



Vem som får det, och vad det innehåller kommer att förbli en hemlighet ett tag till!


Kommentarer
Postat av: lisa

Åh vad häftigt! Jag vill med! Har du också färgade papper i?

2011-09-29 @ 20:56:01
Postat av: Hanna

sv: jag har bara dubbelsida mönstrade papper i då jag gjorde ett album och inte (som vi såg på mässan) ett anteckningsblock!

2011-09-29 @ 23:14:40
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0