Lördagstur


Här hade vi precis kommit ut från lägenheten, klockan var åtta och vi var redo för en heldag.


Genom ett äckligt dimmigt Skåne åkte vi i en och en halv timme för att komma till detta förfärliga ställe.


Att det skulle ligga mitt ute i ingenstans visste vi, men hur butiken skulle vara kom som en överraskning.
Visst köpte jag en del fina saker, men aldrig mer kommer jag att sätta min fot där. Resten av alla intryck stannar mellan syster och mig. På vägen tillbaka till Helsingborg var vi hungriga så vi åt cheesburgare.


Väl på hemmaplan körde vi till en av stans vettiga second hander för att leta böcker till scrapen.
Jag hittade en fin gammal ram, en film och en bok - som redan är sönderklippt till ett framtida album.


Efter en sväng till Scraproom spenderade vi timmar på Väla med att leta kläder, mestadels till Sara. Vi hittade båda klänningar till en stor kommande fest! Sen mötte vi upp Magnus för en laxmiddag på Ikea. Klockan sex, efter ett besök i mataffären, kom vi sen hem efter tio timmar på vift. Det stickade är en fin tubhalsduk som inte fick följa med hem.

En riktig heldag helt enkelt. Jag absolut älskar att ha syster vid min sida. Alltid!


Kommentarer
Postat av: Sis

Och jag ÄLSKAR att vara vid din sida!

2011-10-03 @ 07:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0