Festen


Magnus och jag framför Riberborgs kallbadhus där gårdagens fest höll hus. I händerna har vi tavlor vi gav i present till jubilörerna. Det känns som att det längesedan Sara och jag satt och pärlade (de är gjorde med Photo Pearls) men nu har vi äntligen fått ge bort dem!


Mina älskade kusiner höll ett väldigt underhållande tal. Jätteroligt!


En magiker trollade kvällen igenom. Här med jubilörerna!

      Ja, det var en jättetrevlig kväll igår! Trevligt sällskap, god mat och dryck, mysig lokal och underhållning i form av otroliga trolleritrick!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men inte ett knyst om min fina halsduk... ;)

2011-10-31 @ 05:00:16
URL: http://beerigoagain.blogg.se/
Postat av: Hanna

Magnus: jag tyckte den talade sitt egna språk ;-)

2011-10-31 @ 06:55:27
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fina Hanna, klart att d blir, hoppas dock på att d inte dröjer ända till våren :)

2011-10-31 @ 19:18:00
Postat av: Carina

Kul att ni tyckte det var kul, vi tyckte också det och kul att ni var med!

2011-11-14 @ 12:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0