En festlig helg

Och så var det som sagt dags för fest i fredags. Jag ville ju helst ligga hemma i soffan, men oj så kul vi fick! Jag var en av trehundra som var med och firade Animero 10 år. Det bjöds på god mat, dryck, livemusik och underhållning på en klubb i stan. Killen som underhöll hade tre olika nummer, ett där han jonglerade, ett där han slukade eld och ett där han - som ni ser på bilden - gjorde konster hängande från taket. Utan tvekan den roligaste utekvällen på väldigt länge!



Igår blev vi upphämtade av Magnus föräldrar för att åka inåt landet och hälsa på hans mormor och hans farmor. Precis innan vi skulle åka hem hade Magnus tappat bort sina nycklar. Vi letade igenom hans jacka fem gånger och konsterade sedan att vi skulle behöva åka tillbaka till hans mormor och leta efter nycklarna där. Då slänger hans farmor ur sig "Du har väl inte hål i fickan" och som vi skrattade när nycklarna mycket riktigt hade letat sig igenom ett litet hål och låg längst ner i fodret på jackan. Bilden nedan till vänster visar stundens glädje! Bilden till höger visar däremot oss innan vi på kvällen tog bussen in till stan. Magnus pappa fyller nämligen år idag, och istället för present bjöd vi dem på middag i stan igår. Det visade sig bli ytterliggare en riktigt trevlig kväll på stan!

Och sen slutligen har vi den där Magnus. Förstår inte hur jag fortfarande kan bli mer och mer tokig i honom för varje dag som går. Hur tusan ska det här sluta? Kommer att sprängas av kärlek! Och hur fantastiskt är det inte att den människa man håller så mycket av bär en ring som symboliserar vår kärlek. Som visar att han är med mig och bara mig. En ring med mitt namn i!

För att kombinera helgens alla trevligheter med i alla fall några av alla måsten så har vi tillbringat dagen med att göra ärenden och röja här hemma. Jag har dessutom fått jobbat en del. I morgon väntar närmare tolv timmar på jobbet så det är full fart med en gång. Puss!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad fint du har skrivit om kärlek! Blev helt varm när jag läste det =) Kram!

2011-11-21 @ 14:16:15
URL: http://kingemarson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0