Fredagslista

Hittade en liten lista på ansiktsboken. Brukar inte uppskatta statusar av detta slag, men jag kände igen mig i flera punkter så jag tänkte faktiskt dela med mig av den!

[X] Jag springer runt i huset medan jag borstar mina tänder.
[   ] Jag läser på schampoflaskan i duschen.
[X] Jag skrattar åt mina egna skämt innan jag berättar dom.
[   ] Jag behöver ingen klocka eftersom jag har en mobil.
[X] Jag kan läsa en mening 10 gånger utan att förstå den.
[X] Jag trycker på dörren fast att det står dra.
[X] Jag säger "va?" fast att jag har förstått allt.
[X] Jag hatar när vinden förstör min frisyr.
[X] Jag kollar i kylskåpet 10 gånger om dagen utan att äta något.
[   ] Jag kan se samma film 10 gånger.
[X] Jag måste ringa till min mobil för att hitta den.
[X] Jag kan kolla på klockan för att sedan glömma vad den visade.
[   ] Jag vänder på kudden för att sova på den kalla sidan.
[X] Jag sätter mitt alarm tidigare så att vi kan ligga och sova längre.
[X] Innan jag går och lägger mig räknar jag ut hur många timmar jag får sova.

Ja, sån är jag! Det där med sömnen är så typiskt mig. Jag ställer två alarm på klockan inför varje morgon. Ett ringer en timme innan jag ska gå upp och ett en halvtimme innan. Och självklart räknar jag ut mina sömntimmar på kvällen!

Nu har jag landat hemma efter jobb. Ikväll väntar ett jubileum för ett företag inne i stan. Just nu känner jag mest för mjukiskläderna, men det blir säkert roligt!

Förresten! Jag fick en lysande idé igår när jag skulle sova. Jag borde ha en adventskalender här i bloggen. En (enligt mig) rolig vits varje dag! Gärna i nivå med skämten i Överskottsbolagets reklamer, haha!

Smack!

Kommentarer
Postat av: Sara Thoresson

tyckte också den var bra, så här får du mina svar:



[ ] Jag springer runt i huset medan jag borstar mina tänder.

[X] Jag läser på schampoflaskan i duschen.

[ ] Jag skrattar åt mina egna skämt innan jag berättar dom.

[ ] Jag behöver ingen klocka eftersom jag har en mobil.

[X] Jag kan läsa en mening 10 gånger utan att förstå den.

[X] Jag trycker på dörren fast att det står dra.

[X] Jag säger "va?" fast att jag har förstått allt.

[X] Jag hatar när vinden förstör min frisyr.

[X] Jag kollar i kylskåpet 10 gånger om dagen utan att äta något.

[X] Jag kan se samma film 10 gånger.

[X] Jag måste ringa till min mobil för att hitta den.

[X] Jag kan kolla på klockan för att sedan glömma vad den visade.

[X] Jag vänder på kudden för att sova på den kalla sidan.

[X] Jag sätter mitt alarm tidigare så att vi kan ligga och sova längre.

[X] Innan jag går och lägger mig räknar jag ut hur många timmar jag får sova.

2011-11-18 @ 17:18:50
URL: http://systrarnathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0