Hjälp!

Jag känner hur paniken växer i mig! Hade planerat att packa så lite som möjligt inför resan men nu när väskan står där ekande tom får jag en stor klump i magen! Vad är det jag glömmer? Jättejobbig känsla!

Sen kan jag väl förvisso inte tycka synd om mig som ska ut och resa! Ska bli sååå kul! Känns overkligt att det är så nära! På torsdag morgon lyfter planet från Kastrup och i morgon tar vi tåget ner till Malmö för att sova över hos farmor och farfar. Hoppas allt klaffar!

Nu väntar sängen. Jag har precis jobbat färdigt och väskan får vila inatt så kanske den berättar för mig i morgon vad som saknas. Godnatt allesammans!


Volbeat i lurarna påväg till jobb i morse

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur lyckades du? :-P Jag har nog packat för mycket..

2011-06-01 @ 07:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0