Härliga fredag!


Det är fredag och helgen är kommen! Magnus och jag ska ha en kväll på tu man hand. Bord är bokat på en av favoritrestaurangerna i stan och ett första glas vin har passerat strupen denna tidiga kväll. Mobilen och klockan lämnas hemma. Ikväll är det bara han och jag, jag och han!

I helgen blir det dock bättre bloggande för er som är lässugna. Det blir bilder från när fina lilla Julia var på besök med mor och far, en kik på en av favoritprylarna här hemma och annat smått och gott!

Trevligt helg alla fina! Puss!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter mysigt, vilken restaurang blev det?



Kram.

2011-05-27 @ 22:39:37
Postat av: Hanna

Sv: Sofie, vi åt på La Petite! Mums! Kram kram!

2011-05-28 @ 15:37:26
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Har aldrig ätit där, men får prova någon gång. Min favorit är Oasen.



Kram.

2011-05-28 @ 17:23:56
Postat av: Hanna

Sv: ja det rekommenderar jag :-) så får jag testa oasen!

2011-05-28 @ 19:59:03
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0