Hallonröd kavaj


Kavaj från Framtid.

Min första tanke när jag hittade denna kavaj igår var givetvis att jag inte borde shoppa innan kommande Londonresa, men en väldigt skön kavaj i fin färg för 25 kronor, det är ett fynd! När våren är kommen och det är dags att köpa sommarkläder inför kommande årstid tycker jag alltid att det är lika roligt med färger. Mycket och starka färger! Tyvärr gör färgen på denna hallonröda kavaj sig inte rättvis en halvmörk söndagkväll som denna, men lika nöjd är jag ändå!

Kommentarer
Postat av: Linda Wrangmo

Mysig blogg du har Hanna! :)

2011-05-30 @ 12:24:52
Postat av: Hanna

Sv: Åh! Tack kära du :)

2011-05-30 @ 18:50:52
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0