Ofokuserad

Jag är så långsam här hemma! Inte sådär seg i huvudet eller kroppen. Inte sömnig eller utslagen. Bara långsam, riktigt långsam. På en timme har jag hängt upp sju blusar på galgar och lagt smutstvätt i en påse. Jag förstår inte hur det är möjligt? Jag måste vara väldigt ofokuserad. Det kan nog stämma! Veckan sprang iväg och nu är det redan dags att packa för en ny helg på bortaplan. Studentfirande och en fest där Magnus och bandet ska spela. Mycket att se fram emot! Mycket som man har vetat om lääänge, så nu när det väl är nära så känns det inte så. Och vem kan fokusera på något som inte känns?

Hur som helst. Borde i alla fall avsluta här så att jag hinner hänga upp några fler blusar eller något annat som känns relevant. Har fått lite frågor om vad jag handlade i London. Hade inte tänkt slänga ut allt här men kan ju visa lite i alla fall. Några nya par ballerinaskor fick följa med hem. Mjuka, sköna och lättanvända till vardag eller fest!



De blommiga med rosett är mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0