Trevligheter och semesterlängtan!

Med ett par lata dagar i bagaget har jag nu ytterliggare en lat kväll, denna gång i mammas och pappas husvagn. I helgen var jag i Varberg, det blev loppisshopping i Falkenberg, möhippebesök där Sara hjälpte till att pärla, Jennifer Brown på jazzkväll i Socitetsparken och ett besök i det stora gula varuhuset. Ikväll tog Magnus och jag bilen till campingen där mamma och pappa håller hus för tillfället och nu när Magnus är på jobbet för ett nattpass sover jag över i husvagnen och tar en mysig frukost med mamma i morgon innan jobbet kallar! Nu är längtan efter semester stor! Två veckor kvar! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: sara

Frukost med pappa då?!!

2011-07-04 @ 22:33:51
Postat av: Hanna

Sv: pappa var också med :-) trodde han skulle iväg tidigare!

2011-07-05 @ 13:43:30
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0