Loppisutflykt

Igår tog Magnus och jag bilen till en stor loppis mitt ute i ingenstans. Den var bra och jag hittade ett par saker som jag verkligen tycker om men det är inget ställe jag åker tillbaka till bara för loppisen. Antingen får man se det som en fin utflykt på bygden som vi gjorde igår, eller också får man leta upp fler loppisar i området och göra en loppisrunda.


Efter en timme på loppisen tog vi en fika på deras café.


Jag och solrosorna. Sidensjalen på!


En våffla med sylt och grädde och ett glas saft för två tior och en femma!

Hade en kanondag med älsklingen igår! Efter utflykten sov vi ett par timmar innan vi åt kvällsmat på balkongen med en flaska vin och lite goda drinkar! En bra andra semesterdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0