Kameradrömmar

Mina drömmar om den perfekta Hanna-kameran fortsätter och jag har stora funderingar på att köpa en Olympus E-PM1. Förmodligen i vitt. Om ni vet någonting om denna så släng gärna iväg en kommentar! Visst är den fin?


Och den är inte bara fin, den ska vara enkel att använda med! Olympus själva skriver att:

Livet är för kort för fula kameror. Eller krångliga menyer. Eller dåliga bilder. Då är det bra att känna till den nya Olympus PEN Mini. En av de minsta och lättaste systemkamerorna med utbytbar optik, E-PM1 är vacker, tar fantastiska Full HD-filmer och stillbilder - och kan inte vara enklare att använda.


Kommentarer
Postat av: Sis

det verkar ju toppen ju!

jag avänder ju inte ens hälften av alla funktioner min kamera har, så det känns lite onödigt :P

2011-12-15 @ 07:32:55
Postat av: Marcus

Ser ut som samma typ som Panasonic GF3 och Sony Nex-5.

2011-12-15 @ 08:40:33
URL: http://www.marcussite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0