Ett underbart liv

Mitt liv är fantastiskt bra och jag mår jättebra! Stressen på jobbet börjar trappas ner och mitt liv utanför jobbet börjar åter fyllas med massa härligt liv! I torsdags kände Magnus och jag att det var behövligt med lite extra kärlek i livet och gick på dejt. Magnus bjöd mig på min favoritrestaurang vilket resulterade i att vi både åt och drack fantastiskt gott! I går invigde vi helgen med en tripp till Väla innan älskling åkte till jobbet och jag somnade i soffan. Nu är det lördag och en vecka kvar till julafton. Jag har inte tagit hem någonting jobbrelaterat utan ska bara njuta av allt annat som helgen har att erbjuda. Dagen ska bjuda på röjning, klappinslagning och märkning och kvällen en födelsedagsmiddag för fina Rebecka! Hittills har jag bara varit här i soffan under filten. Jag har förälskat mig i Musikhjälpen i år igen och njuter av det på tv när det är möjlig, eller som nu - i radio.

Fick för mig att jag skulle visa er hur jag slappar mig här i soffan. Startade upp webbkameran och det är alltid något som händer när jag startar den. Någon slags framför-spegel-effekt. Ja, ni ser själva.



Kan bara konstatera att jag nu ska ta något och äta och sen fortsätta denna dag med en fortsatt god magkänsla. Livet är underbart!


Kommentarer
Postat av: sis

Du kan ju alltid kolla på det på svt-play.

2011-12-17 @ 12:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0