Ur telefonen

Härmed välkomnar jag ytterliggare en ny kategori till bloggen:
Hej Ur telefonen!

Kategorin och idéen är snodd rakt av från Elsa. Men jag har hört att bra idéer är till för att härmas!
Har sällan med mig kameran men telefonen har jag ofta till hands, så det här kommer att bli bra!



1. Nyklottrat på P-huset Anna i Malmö i söndags. Massa färg och jag gillart!
2. Innan pappa lämnade Skåneland i söndags justerade han mitt bakhjul som tidigare varit tillräckligt snett för att göra det olämpligt att ta sig fram på den. Så nu är hjulet rakt, och jag har pumpat däcken så hej och hå vad det går. Nu kan jag åter skådas trampandes, jiiihaaa!


3. Höstvädret som titt som tätt gästat oss senaste tiden har fått mig att leta fram lite mysigt murriga färger på kläderna. Till detta hittade jag mitt älskade halsband. Det fick dingla på min mage en dag på jobbet!
4. Såhär osminkad vågade jag mig in till Malmöfestivalen i söndags. Det visade sig vara bra för shoppingen, dåligt för plånboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0