Fjorton timmar sömn

Magnus är bortrest och jag har lägenheten för mig själv. Igår när jag kom hem från jobbet fick jag därför för mig att ta kvällen i omvänd ordning, vilket resulterade i att jag började med att krypa ner under min nya älskade filt och se en film. Det gick sådär... Somnade klockan fem och vaknade klockan nio. Gick sedan och la mig och sov till klockan ringde klockan sju i morse. Fjorton timmar sömn alltså! Det var absolut inte planen, men väldigt skönt!

Så idag tar jag nya tag med massa nya krafter. Ute skiner solen och snart är det dax att trampa mig till jobbet! Hoppas att ni får en fin dag så bjuder jag på några gamla scrapbookingprojekt ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0