Med längtan efter sommaren



Egentligen är jag en vårmänniska som älskar de första varma vårdagarna mer än en het sommardag, men när jag ser dessa bilder kan jag inte låta bli att längta ända till sommaren. Minns denna fantastiska kväll på Citadellet och vill bara ha mer mer mer sommar.

Här hemma skulle det städas i kväll. Hum. Visst har det plockats, men musiken har stått i fokus och när Magnus och jag har mötts, vilket man gör ganska ofta om man röjer en tvårummare tillsammans, så har det dansats eller kramats eller retats. Sen blev det tydligen dags för fotboll... och hockey... och jag började drömma vid spotify efter allt gammalt möjligt fantastiskt. Allt från dansband och schlager till ploj och PROGG - denna underbara progg! Magnus kan inte förstå tjusningen i det och jag bara älskar alla dessa texter. Befället kom in och kastade Olsson i golvet...

Ja, hur ska jag sluta detta? Från sommarlängtan till Olsson. Tror nog att gränsen är nådd :-) Haaajdå!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så söta ni är! :D

2011-04-12 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0