Kvalitetstid hela helgen



Kan bara konstatera att tiden springer iväg när man har roligt!

I fredags var jag bjuden på en jättemysig tjejkväll. Vi åt räkor och drack vin och fina Anna hade fixat så fint med massa tillbehör. Sen måste klockan ha sprungit iväg för när jag efter en öl på stan tog bussen hem var klockan redan halv två. Har inga bilder från Annas fina dukning men det glädjer mig än. Jättemysigt!

Igår råkade Magnus och jag sova till halv ett (!) så sen var det bara att gå upp och göra sig redo för att åka till Malmö. Där blev det en middag på stan, en öl på mysiga Fagans och sen en grym konsert på Malmö Arena. Hoffmaestro & Chraa levererade som väntat!

Idag är det skönare väder ute och jag tror att det blir en skön dag! Dessvärre (?) råkade vi sova till tolv idag med så det får blir en lugn dag idag. Ska till Magnus vänner och äta lite i eftermiddag så jag kan bara konstatera att det har varit jättemycket kvalitetstid hela helgen! Me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0