Från torsdag till söndag

Jag förstår bara inte var timmarna tar vägen? De där lediga och dyrbara timmarna efter jobb liksom springer ifrån mig och jag hinner inte alls med vad jag planerar, inte ens när jag gör realistiska planeringar.

Nu ska jag göra färdigt inför morgondagens födelsedagsfirande för Magnus mormor och sen får vi se om jag får gjort något mer. Sen på lördag kommer några av tjejkompisarna från Halmstad (Lisa, du räknas som en Halmstadtjej!) och myser. Först lite mys här hemma sen en sen middag på stan. Efter det får vi se var kvällen tar oss! Detta innebär i sin tur att bloggen kommer att få vila tills på söndag. Jag passar därför på att utlova kommande inlägg i nästa vecka:

Scrapbooking
Dagens mysiga shopping"fynd"
och
Ur telefonen


Random bild från Berlin


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh nej, ska jag vänta såååå läääänge...

2011-09-15 @ 21:39:51
Postat av: Hanna

Du får ju träffa mig istället, Lisa, det borde väga högre ;) Tänker föreslå en tripp för mig till Åstorp inom kort också, får prata om det på lördag :)

2011-09-15 @ 21:43:10
URL: http://hannathoresson.blogg
Postat av: Hanna

Lisa - du får ju träffa mig ist :)

2011-09-15 @ 21:43:44
URL: http://hannathoresson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0