J*pip*vla Halsj*pip*vel

När nacken var som värst i mitten av förra veckan började också halsen att spöka. Febern kom men lyckades hålla sig nere med hjälp av värktabletter tills i söndags kväll när den upphörde och min mardrömsnacke var igår morse ett minne blott. Men den här j*pip*vla halsj*pip*vel ger sig inte. Det är som några riktigt små fula och äckliga gubbar flyttat in i min hals med sina jättespikar. Varje gång jag sväljer hamrar de på spikarna så intensivt att jag vill skrika högt (har hänt flertalet gånger). Inga halstabletter hjälper (har testat fem olika sorter från Apoteket) och inte heller värktabletter har förnuftet att mörda de små fula och äckliga gubbarna. Damen på Apoteket och Magnus har båda nämnt halsfluss som en eventuell förklaring och om så är fallet har det i morgon gått en vecka och jag kanske vaknar symptomfri. Ingen vore gladare än jag för detta är INTE kul! Död åt alla små, fula och äckliga gubbarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0