En torsdag som ekar vardag


På 23-årsdagen i mars

Det är en såndär torsdag när allt får ta sin tid. Jag gör vad jag ska här hemma, men utan nämnvärt tempo. Somnade efter jobb och struntade helt enkelt i att gå upp när klockan ringde. Nu har Magnus slutat jobba och är påväg hem och jag ska strax vika handdukar. Vardag när den är just vardag. För att pigga upp denna sanning bjuder jag på en bild från marsmånad när Magnus och jag bjöd in min släkt för att besöka vårt gemensamma boende. Är ju från Varberg och har halva släkten i Malmö så det krävs lite planering för att samla alla - men jag är fortfarande väldigt nöjd och glad över att alla kunde komma just den där dagen!

Till alla er som kommenterat fågelbegravningen på ett eller annat sätt kan jag nu tillägga att jag precis fick ett sms av just Magnus med följande ord:

Har kollat upp vår lilla vän och det var tydligen en Trädgårdssångare!

De orden får avsluta kvällens inlägg. I morgon är det äntligen fredag efter en lång vecka och helgen har mycket roligt att bjuda på. Det tar vi dock en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0