Studentfirande

Det känns lite overkligt att vi har varit på student i Varberg idag. Snabbaste visiten hittills! Kul att studenterna fick uppehåll! Och såklart - GRATTIS NICLAS!

Det är något visst att gå där bland alla sprudlande studenter som sjunger och ropar. Studentsången är något visst och på något vis är innebörden av att ta studenten så mycket tydligare nu när man inte själv är där. När jag tog studenten upplevde jag att det hände så mycket att man inte riktigt kunde ta in allt! Nu i efterhand glädjs jag åt att jag också har varit sådär glad, att jag också har tagit studenten!



Nu ska jag krypa ner i sängen. Trots en liten tupplur på vägen upp till Varberg och en på vägen ner är jag jättetrött! Det har varit en lång dag och i morgon väntar ytterliggare en. Natti Natti!


Magnus och jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0