I-landsproblem

Jag har ett riktigt i-landsproblem här hemma! What to do?

Har varit hos frisören och satt upp håret inför dagens bröllop. Smink, kläder och naglar ska fixas innan jag är klar, men innan dess skulle jag vilja vila lite! Magnus däckade i sängen efter att ha varit med mig hos frisören och jag är avundsjuk! Mitt i-landsproblem.

Igår var det middag på Haket med jobbet. Sen mötte Anna och jag upp Magnus och Rebecka för ett par öl innan det bar hemåt. Gillar er starkt tjejer - blir fler gånger :)


Tjuvtitt på mitt problem...

Kommentarer
Postat av: johanna

Va fin du är gumman!

2011-06-18 @ 12:17:02
Postat av: Sofie

Vilken fin uppsättning. Hoppas ni får en trevlig dag.

2011-06-18 @ 13:00:09
Postat av: Hanna

Sv: Tack Johanna och Sofie! :-)

2011-06-18 @ 15:16:26
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Postat av: sis

Och jag har med i-landsproblem, eller bara problem.. Gillar inte att vara ensam när det är mörk. Får helt enkelt bara vara vaken på dygnets ljusa timmar..

2011-06-18 @ 23:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0