Godnatt lördag!

Jag älskar att det går mot julen och fick lite smått panik när jag i veckan insåg hur fort julhelgen kommer springa iväg iår. För första gången i mitt liv ska jag inte vakna hos familjen på julafton utan köra hit på förmiddagen. Så för att få ut så mycket mys med familjen som möjligt fick jag ett ryck och åkte till Varberg i helgen. Känns fantastiskt att ha tillbringat massa tid med syster, mamma och pappa!

I morgon åker jag dock tidigt från stan. Har lovat att hämta upp Frida redan klockan nio och sen bär det av ner till Lund. Så det blir till att hoppa över morgondagens frukost med pappa och syster och istället ställa väckarklockan! Ska bli väldigt roligt att träffa några av flickorna!

Nu ligger jag nerbäddad med datorn i sängen som jag gjort så många gånger i det här rummet. Lite konstigt faktiskt att jag aldrig har gjort det i Helsingborg, men tillbringar faktiskt inte så mycket tid med den när jag är hemma (om jag inte ska jobba). Hur som helst så har jag inga nya bilder att dela med mig av. Tänkte att jag kanske hade någon i telefonen från helgen men inte ens det fanns. Så jag bjuder på några av mina favoriter bland Hanna-när-hon-mår-som-bäst-bilder. Godnatt och sov sött!


På en strand utanför Falkenberg i somras. Byxdressen på och syster bakom kameran!


På Ebbas café i somras när fina Malin och Sara var på besök i Helsingborg!


I Green Park i London. Fötterna behöver vila även från de skönaste skorna! Tillsammans med syster... igen!


Ompysslat hår innan Carl & Annas bröllop i sommras. Alltid kul att känna sig lite extra fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0