När drömmar blir verklighet!


Jag kan inte förstå att det är sant! I augusti 2008 packade syster och jag varsin väska och begav oss för första gången till London. Det var en av mina bästa resor och jag mådde så obeskrivligt bra! Jag var så förälskad i staden och känslan den gav mig att jag till och med ville flytta det. Så blev dock inte fallet då jag blev tillsammans med min pojkvän, läste klart min högskoleutbildning och började jobba. Men det har sina fördelar! Med jobb kommer lön och med lön kommer nya resmöjligheter! Så i juni gör vi det igen... Syster och jag packar varsin väska och beger oss för några dagar till vårt älskade LONDON! Jag längtar redan så det gör ont i mig. Det kommer bli fantastiskt. Just you and me Sis!


Kommentarer
Postat av: kajsa

vad härligt! jag är också väldigt förtjust i london!

2011-04-10 @ 12:05:47
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: sis

var det inte 2009?

2011-11-07 @ 21:49:05
Postat av: Hanna

Sis: Jo, det var det! Ooops!

2011-11-08 @ 06:13:07
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0