Trevlig helg!

Ikväll tänker jag två saker:
1. Jag är inte nöjd med en jobbuppgift jag gjort ikväll, hemska tanke.
2. Jag önskar världens bästa Magnus vore hemma. Dumma ensamma nätter!


Älskar dig Mums!

I morgon är det fredag och helg. Det blir en tacoskväll med familjen Stark/Günther. Mysigt värre! På lördag fortsätter planerna med scrapbookingmässa och middagsgäster även denna kväll. Jobbet i morgon kommer avlösas av dessa roliga händelser så härmed önskas ni en trevlig helg.

Hörs på söndag!
Puss!


Kommentarer
Postat av: sis

hihi, jag vet när den bilden är tagen och vilka roliga bilder som hör till :-)

2011-09-23 @ 07:14:49
URL: http://systerthoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0