Blogg.se-appen

Att jag mår mycket bättre idag märks (förutom det faktum att mår fysiskt bättre) på att tiden går mycket fortare. Det är ett gott tecken!

Trots att jag har två datorer framför mig testar jag nu att blogga från den nya blogg.se-appen. Jag hoppas att det blir bra så att man kan göra roliga inlägg med bilder utan att vara beroende av datorn! Bilden är från en konsert i somras, och vart bilden hamnar i inläggen har jag ingen aning om... Upp till bevis!

Ha en fin onsdag!


Update: Bilden blir 400px (min uppskattning) och lägger sig, som hela inlägget, till vänster. Det i sig passar kanske inte mitt tycke, men eftersom appen var väldigt smidig att använda i övrigt är jag nöjd! Får helt enkelt (som nu) gå in och ändra placeringar i efterhand :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0