Onsdagstankar

Skrev precis ett inlägg. Ett långt. När det var klart insåg jag att det var väldigt personligt och att bloggen inte var rätt forum. Behövde bara skriva av mig. Och konstatera:

Prioritera.

I morgon väntar en lång dag på jobbet. "Vanligt" jobb på förmiddagen, utbildning på eftermiddagen och sen möte på kvällen. Heja heja! Känns trist att veta att Magnus kommer hem efter att jag har åkt till jobbet i morgonbitti och att han troligtvis har hunnit åka till sitt jobb igen innan jag kommit hem från mitt. Det blir till att spara alla kramar till fredag eftermiddag! Och sen är vi lediga ihop till söndag kväll! Vi har en helg framför oss full med trevligheter. Heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0