Att rama in



Jag drömmer om min fina personliga fotovägg. Tyvärr har vi inte utrymme för en sådan där vi bor nu, men när jag såg denna ram kunde jag inte låta bli att slå till. Kanske kommer den få en plats i lägenheten inom en snar framtid, kanske kommer den att sparas till den dag jag gör mig en fotovägg, vem vet?

Ramen är köpt på Pingstkyrkans second hand här i Helsingborg för en tia och en femma.

Förresten har jag helt missat att Erikshjälpen öppnat här i stan, så på onsdag är det jag som gör ett premiärbesök i hopp om fler fynd! Perfekt att de har öppet på lördagar och till klockan sex på onsdagar, passar mig som handen i handsken. Tycker inte om att Framtid bara har öppet till fyra måndag och torsdag. Det går inte alls ihop med mitt dagtidsjobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0