Kameradrömmar och pannkakor


Foto: Sara Thoresson

Måste säga att jag är bra sugen på att köpa en digital systemkamera efter helgen. Har varit nöjd med att leka med Saras tidigare, men när Sara och Malin klickade loss med sina kameror växte ett sug i mig också! Det känns som om en kamera kommer komma i min ägo innan årets slut. Det dröjer dock lite. Först London! Sen har Magnus och jag börjat spåna på en lite tripp för oss i sommar. Så allt detta går först! Men sen... kamera!

Ikväll har jag blivit bortskämd! Somnade efter jobb med huvudvärk och vaknade av att nygräddade pannkakor stod på bordet. Mums! Nu behöver jag inte fundera på vad jag ska ha för matsäck på onsdag när vi ska på utflykt med jobbet. Man tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0