What to do?

Hon känner efter om det här är att vara fri.

Och så var det där med att vela. Att inte veta. Det finns så mycket som drar, som skriker och ropar och lockar. Det finns dagar som säger "yes, go for it, do it, just do it!". Nästa dag finns det något som viskar "är du verkligen säker? riktigt säker?" och ytterliggare en dag därpå lyser allt rött och det står "NO!!!" skrivet över hela himlen. Jag vill inte ha det såhär. Vill veta. Vill åtminstonde veta att det inte alltid kommer att vara såhär, men jag är rädd för att det inte är sant. Typiskt!

Och nu undrar ni vad tusan det där handlade om. Ja, det kan ni göra. För samtidigt som jag kan skriva en lång lista så handlar det dels om så mycket allmäna grejer som är svåra att sätta ord på dels om så mycket personliga tankar och funderingar som aldrig har fått lämna min mun. Behövde bara skriva av mig lite. Gåtor för er - så sant för mig.

Beklarar koder. Vet att det är tråkigt att läsa och ta del av. Antar att detta inlägg var mer för mig än för er.

Det finns ingenting här som är värt att skriva upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0