Söndag



Såhär mysigt har jag här hemma nu efter en slappedag! En riktig dagen-efter-dag. Mellan ett och halv två i eftermiddags vaknade Matilda, Christian, Olle, Magnus och jag till liv här hemma. Sen blev det en sväng till pizzerian innan gästerna begav sig hemåt. Jag har inte varit alls bakis idag, men ute har regnet duggat tätt och småätandet här varit okontrollerbart. Har svullat massor! Så efter röjningen nu ikväll åkte Magnus för att repa och jag passade på att hyra en typisk kärleksfilm med pussar och lyckligt slut! INGEN SÖNDAGSÅNGEST! Bara mysigt!


Kommentarer
Postat av: sara

vilken film blev det?? :-)

2011-07-18 @ 10:15:13
Postat av: Hanna

sv: skrev jag ju i mess :)

2011-07-18 @ 23:13:56
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0