Semestermåndag


På en restaurang i Berlin som brygger sin egen öl!

Idag har jag haft en riktigt lat men bra semesterdag. Antar att det är okej att göra ingenting en dag som denna. Ännu en grå höstdag i slutet av juli! Vi började dagen med två loppisar och fortsatte sedan in mot stan. På vägen in närmade sig klockan tolv och Magnus körde in till vägkanten och parkerade.
Vi deltog i den tysta minuten.
Sen fortsatte vi till Phuun Thai för lunch. En smaskig sådan! Senare blev det en film i soffan mitt på blanka dagen. Jag somnade i slutet och Magnus plinkade på gitarren. Nu är han och repar och jag har hyrt en romantisk komedi som ses klädd i sparkdräkt. Ska nog poppa lite popcorn nu och fortsätta njuta av min inte-göra-något-dag!

Hoppas att ni har haft en fin måndag!


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken fin bild!

2011-07-26 @ 13:20:16
Postat av: Hanna

Sv: Ja, det är en snygg bror du har Annika :)

2011-07-27 @ 10:19:13
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Postat av: Annika

Nja, BILDEN är fin. He looks gay. ;-)

2011-07-27 @ 18:07:17
Postat av: AnnaJ

Fin bild! :)

2011-07-31 @ 12:44:28
URL: http://annajessikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0