Lördag närmar sig!

Förberedelserna inför lördag är i full gång! Jag har precis varit och handlat en andra omgång inför festen och efter en sväng till Plantagen har Magnus planterat blommor på balkongen. Nu finns där liv igen! För stunden håller Magnus på att skrubba duschen och jag ska spika upp ett par tavlor! Heja heja!



I övrigt blir det tacos ikväll - mums mums! Sen ska Magnus jobba och jag har två kort att scrapa ihop innan det är läggdags. Veckorna springer verkligen iväg nu!
Två jobbdagar kvar - sen SEMESTER! Längtan är stor!

Hoppas ni har det bra allesammans!
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul att inleda semestern med en fest, hoppas ni får trevligt. Hur många veckors semester har du?



Kram.

2011-07-13 @ 20:59:16
URL: http://amandaalexander.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: sofie- ja! Det ska bli riktigt roligt! Sen väntar tre veckor för min del! Magnus har fyra så det lär inte bli roligt att gå tillbaka när han har en vecka till... Men det tar vi då :-) ska bli så skönt att bara vara! Hoppas du har en fin semester, låter så i dina inlägg :-) kram

2011-07-13 @ 22:29:59
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0