Vecka 32

Nu är det vanliga måndag-till-fredag och lördag-till-söndag-tänket tillbaka för att stanna ett halvår till! Veckan sprang iväg och det känns riktigt bra. Jobbveckan gick bra och både kollegorna och jag ser fram emot att dra igång höstterminen på måndag, riktigt riktigt roligt!

Helgen har också den varit super, trots att den är slut innan den har börjat. I fredags var vi bjudna ner till Malmö för en grillkväll med gott käk, god dryck och trevligt sällskap. Tack Annika & Jacques! Igår var vi bjudna hem till Anna för en sista festkväll innan hennes semester är slut. Det var väldigt trevligt och jag hade en riktigt bra kväll! Jättekul att hinna snacka med nya människor och Anna tog rollen som värdinna med bravur och bjöd ständigt på goda drinkar och shots! Tack Anna för en av sommarens bästa kvällar!

Just nu rullar bilen mot Höganäs. Magnus och jag tänkte kolla in Lager 157, får se om det är som butiken i Gällstad!? Sen ska vi till Kullaberg för att jag ska få se området! Nu är vi framme i Höganäs, tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som en trevlig helg. Vi var på Lager 157 igår, där fanns en del, men jag shoppade inget.

2011-08-14 @ 16:27:56
Postat av: sis

Tjing???

2011-08-14 @ 17:59:08
Postat av: Annika

Tack själv, kul att ni kunde komma! Nu är vi hemma hos våra egna djur igen. Kram!

2011-08-15 @ 18:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0