Fredag och Lördag


Igår kom Sara och pappa på besök. Med tacos i magen hade vi spel- och filmkväll.
Jag spöade pappa i Wordfeud och fick 110 poäng med STYCKAR.
(Min besvikelse över att man kan lägga böjda ord tar vi en annan gång!)


Efter en natt i Helsingborg tog vi oss idag söderut till Malmö och den årliga festivalen som för mig blir allt mindre årlig för varje år. Been there, done that. Men fick tag i gott käk hos Grekiska föreningen och spanat lite på Hantverksgatan så fy skam var det ändå inte. Dessutom mötte gulligaste Malin upp oss!


Nu ikväll bojkottar vi festivalen och har gett nya Gäster med Gester en chans. Helt okej första kvarten, sen kändes det som om det var samma sak hela tiden. Meningen som återges på bilden ovan var dock klockren - min favorit!


Och hur jag har det nu? Jodå! Aldrig fel att ligga i massagestolen en lördagkväll hos farmor & farfar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0