Lördagen



Behövde komma ut tidigare så det fick bli en liten långsam promenad. Gick ner till havet och såg bitar av stranden som jag inte sett tidigare, de som är närmast oss. Förstår inte varför jag inte tar mig ner till havet oftare, det är så skönt för kropp och själ med havsluft!

Efter en stund var fotbollen slut och Magnus plockade upp mig. Vi åkte längs havet på andra sidan stan. Påvägen hem stannade vi till på Phuun Thai och köpte med oss mat. Nu har Magnus åkt till jobbet och jag kan konstatera att jag börjar bli trött. Mår dock mycket bättre ikväll än igårkväll. Det gör så mycket att febern är borta! Nu hoppas jag på en frisk morgondag. Om jag är pigg nog ska jag följa med och heja på HIF, vore roligt med vinst även om segern redan är hemma! 

Vi hörs i morgon! Puss och tack för att ni troget tittar in!


Kommentarer
Postat av: lisa

Det blev ju en mysig lördag till sist :)



För min del blev det ingen tripp till halmstad iheller

2011-10-23 @ 00:31:59
Postat av: Hanna

Ja, skönt att febern gick ner :-) och att komma ut lite!



Vad synd med Halmstad :-(

2011-10-23 @ 08:51:23
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Postat av: Sponge

Vilka härliga bilder, skönt att du mår bättre <3

2011-10-23 @ 13:41:54
Postat av: Hanna

Sponge: tack vännen! Tänkte på er igår... Såklart! Ja nu är febern borta och jag lyckades sova fjorton timmar inatt med så nu har jag väl bokstavligen talat sovit bort hela helgen :-) saknar dig! Kramar

2011-10-23 @ 14:19:15
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0