Härliga helg!

Helgen har bjudit på flera riktiga godbitar. En var igårkväll när Charlotte, Frida och jag åt middag på Grappa här i Varberg. Väldigt trevligt ställe för en avslappnad och god middag. För att inte tala om det perfekta sällskapet! Tack tjejer för ett par mysiga timmar ♥



Efter middagen åkte jag med pappa upp till Landvetter för att hämta Sara och Johanna som kom med flyget från Turkiet. Bilresan hem bjöd på många roliga historier och skratt!

Idag har jag varit i Göteborg för ett par jättemysiga timmar med Linda och jättefina Isabelle. Bilder från det kommer upp i morgon med bilder från veckan som gått. Har fått mysa med både Ellinor, Julia, Tilde och Isabelle. Underbara ungar!

Nu ska jag tillbringa en stund i soffan hemma hos föräldrarna efter en grillning och sen äpplepaj i soffan. Familjemys! Tidigt i morgon kör jag ner till Skåne igen så vi hörs i morgonkväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0