Guldfest

Efter ytterliggare en natt med fjorton timmars sömn kan jag konstatera två saker.
Ett - jag har sovit bort nästan hela helgen. Två - min kropp behövde vila och mår nu bättre!
Dagens händelse är dock en hel annan:


Årets spelare, målvakt Pär Hansson. Bild: Helsingborgs Dagblad

Har tillbringat de senaste timmarna på ett sprudlande Olympia! Ingen seger, men heller ingen förlust. Nu är guldet utdelat och festen fortsätter i stan. Jag har dock valt att inte riskera att bli sämre igen så jag är redan hemma. På nyheterna sa de nyss "Är det någonstans man ska vara ikväll, så är det i Helsingborg", och nu samlas helsingborgarna vid Kärnan för att fira! Magnus är där nere och jag hoppas han njuter ordentligt. Älskade Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0