Onsdag

Måste erkänna att det är lite svårt med blogginspirationen när dagarna bara består av jobb - sömn - jobb - sömn och så vidare. På onsdagar när jag slutar tidigt brukar jag passa på att göra saker, men inte ens idag har jag gjort något speciellt. Turen till Väla blev inställd av olika anledningar och hela kvällen har tillbringats med jobb.
Så... nog om det!

Tankar och känslor kretsar (såklart) fortfarande kring Magnus och min viktiga dag i fredags.
Jag älskar att bära ring och jag börjar nästa vänja mig vid namnet på Magnus telefon!
Min fästman (hihi) gör verkligen livet mer värt.



Helgen närmar sig och den ser ut att bjuda på flera roliga saker! Magnus är ledig och det ska bli väldigt skönt att få ytterliggare en helg tillsammans. Nu ska jag se färdigt ett program på burken som stått på i bakgrunden och sen blir det sängen. Hoppas att ni har haft en fin dag och får en fin morgondag! Puss!


Kommentarer
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ natty - fotoblogg med DIGITAL kamera!

Haha va gulligt "fästmön" :D

2011-11-19 @ 00:23:18
URL: http://bynatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0