Oväder och pyssel

När ovädret drog in över oss valdra Magnus att dra ut de största elektroniksakerna ur väggen. Min mage hade börjat kurra så vi passade på att göra det bästa av mörkret och värmde rester från igår, tände ljus och satte oss för att äta i köket. Mysigt!



I förmiddags hade vi planerat att ge oss ut på picknick. Eftersom det blev mer och mer mulet valde vi dock att låta bli. Det fick bli en sväng till Scraproom och en snabb sväng på Örby ängar, ett ställe i min stil för sol och bad. Gräs att sola på och nära till vattnet. Får se om det kanske kan vara något i sommar?

Nu är jag sugen på att pyssla lite med mina nya papper och blommor. Magnus tittar på fotboll igen och snart ska han iväg och repa. Det är söndag både ute och inne och jag laddar för en ny jobbvecka. Fem dagar. Nästa vecka är bara tre, för sen... resa! Längtan är stor! Nu hoppas vi bara att den dumma vulkanen inte orsakar problem för oss. Hum...

Ha en fin söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0