Frisk med shoppingsdrömmar

Jag är så glad! Jag mår mycket bättre och har orkat göra en hel del dagens senare halva. Att dessutom bli frisk lagom till fredag och kommande helg känns underbart! Är riktigt tråkigt att jag missade Förskolans dag på jobbet idag suger, men det är ju meningslöst att haka upp sig på det. Får istället se framåt mot helgen och vad den har att bjuda på! I morgon kommer både Sara och Malin och de stannar hela helgen. Tur att jag blev frisk - för som jag ser fram emot detta! Massa mys och inga måsten. Me like!

Under nerbäddade timmar i sängen/soffan dessa dagar har jag som jag tidigare skrev börjat längta och inse att London närmar sig. Detta främst genom att gång på gång på gång på gång gå in och leta runt på New Looks hemsida. Kommer ihåg hur jag älskade deras klänningar första gången jag var i London och när jag i februari var i Dublin spenderade jag många timmar i deras butik. Det är faktiskt lite konstigt, men där fanns så väldigt mycket att jag bara "hängde" på klänning-, blus- och väskavdelningarna. Den stora skoavdelningen tittade jag inte ens på! I London planerar jag dock att bosätta mig på New Look och hoppas på att hitta lika mycket fint denna gång.




Detta är redan favoriter. Jag hoppas starkt på att hitta och prova klänningen i mitten. För att inte tala om klockan. Att bära den vore som att ha ett ur i ett armband. Jag faller pladask!

Ja, som ni märker är jag tillbaka igen, mindre orklös och mer inspirerad - till allt! I morgon väntar jobb och det är dags för ett möte med John Blund. Klockan har sprungit iväg och snart snarkar jag högt. Dessvärre är sängen bredvid mig tom inatt, men i morgon strax efter att tjejerna kommit till stan gör också älsklingen det. Det blir dubbel glädje! Godnatt

Föresten! Vad gillar ni nya bloggdesignen?

Kommentarer
Postat av: Sara Thoresson

Jag blev så sugen på att shoppa så att jag nu suttit sen jag kom hem med att kolla på kläder!! Vill absolut kolla på skor inne på new look (och kläder om de har något till mig).

men typiskt dig att smitta av dig så ;-)

2011-05-19 @ 23:55:23
URL: http://systrarnathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0