En längtande sjukling

Den här veckan har jobb, blogg och allt annat som jag borde ha sysslat med fått lida på grund av feber och  förkyldning. Idag är dock febern borta och jag räknar med att infinna mig på jobb i morgon igen!

Dagarna här hemma under täcke eller filt har fått mig att längta och drömma massor. Tanken på att jag är i London om två veckor gör mig näst intill tokig. Vill vill vill! Att det är just London resan går till gör mig glad, förälskade mig i staden sist, att det ska spenderas mycket tid i affärer gör mig väldigt förväntansfull och att jag ska resa dit med världens underbaraste Sara gör mig obeskrivligt lycklig. Hon är bäst!

Nu ska jag springa efter nässprayet och sen ta mig något att äta. Vi hörs gott folk!

Kommentarer
Postat av: Sofie

London är bra, vill åka dit igen. Hoppas du får en trevlig resa.



Kram.

2011-05-19 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0