Lugnet före stormen

Det känns lite som lugnet före stormen här hemma. Visst har jag att göra här ett par timmar till, men i morgon smäller det och massor ska göras. Jobb till 17, middag på Phuun Thai och sedan - när älskling åker till jobb - så ska syster och jag göra mat. Det kommer att bli en sen kväll, men jag hoppas att allt ska gå smidigt. Sen är det lördag och då är det ännu mer att göra. Men det kommer det vara värt när klockan slår tre och släkten anländer! Alla samlade, hos oss. Härligt att kunna visa hur vi har det! Tänkte jag skulle ta lite bilder till bloggen med när här är klart så ni får ta del av vår lilla lya. Nu - Antikrundan, me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0