Helsingborg - Halmstad - Varberg

I morgon tar Magnus och jag bilen till Halmstad. Det blir ett restaurangbesök med elva saknade personer. Fina människor som jag lärde känna under mina studieår. Så härligt! Sen blir det en natt på hotell med älskling, mys mys mys! På lördag blir det till att umgås med Halmstads pärlor igen innan det bär av till Varberg för en natt hos familjen. Det blir alltså en helg full med saknade människor och förhoppningsvis också många fina stunder. Längtan och förväntningarna är stora!


Lisa, Johanna, jag och Sandra. Tre underbara tjejer!


Kommentarer
Postat av: Lisa

3? Jag får det till 4 underbara tjejer! Love ya!

2011-03-31 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0