Rock in Stom och andra höjdpunkter

Helgen har sprungit ifrån mig och jag har njutit av livet till fullo i kära Varberg! I fredags var det student för kusin Johanna, grattis sweetie! Mat, dryck och trevligt sällskap som följdes av lite mer dryck och flams hos föräldrarna! I lördags var det Rock in Stom - en trevlig fest på landet med livemusik, strålande solsken och grillning. Riktigt nice! Tack Henke och Per för en grym tillställning! Att Magnus var med och spelade och att jag då stod stolt som tuppen och blev lite extra kär gjorde inte saken sämre! I söndags grillade vi med familjen och sen tog vi lille Molgan och begav oss hemåt i den härliga sommarkvällen! Lite käk framför dumburken sen somnade jag gott i älsklingens knä!


Magnus och jag på Rock in Stom!


Älskling med en av gitarrerna!

Nu hoppas vi på en grym repris nästa år! I dag tog jag bussen ut till Väla efter jobb i hopp om ett par skor till bröllopet vi ska på till helgen. Hittade faktiskt ett par som jag gillar skarpt! Ska gå ett par varv med dem här hemma så att de känns riktigt rätt, men det tror jag allt! Blev också ett par slappa byxor och en liten present till älsklingen, men det vet han inte om än (tihi!). Sprang även in till min frisör som ska sätta upp mitt hår till bröllopet för att höra ett par saker. Hon är så go! Fick en kram och följde med henne ut på en liten rast då hon berättade hur jag ska göra innan besöket. En riktig glädjespridare är hon!

Nu har jag landat i soffan och har väldigt svårt att ta mig upp! Funderar på att hoppa i min helgfyndade sparkdräkt och bara mysa innan Magnus kommer hem från jobb. I morgon är det kusin Niclas som tar studenten så då blir det Varberg igen! Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag! Många kramar!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Alltid kul med bröllop, vart ska de gifta sig?

2011-06-14 @ 15:52:41
Postat av: Hanna

Sv: Bröllopet är utanför Vellinge :)

2011-06-14 @ 22:00:10
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0