Hemma!

I onsdags tog Sara och jag tåget till Malmö. Det blev en kväll hos farmor och farfar innan vi tidigt (klockan fyra!!!) i torsdags gick upp för att åka till tåget. Farfar körde oss till Triangeln och vi tog första tåg till Kastrup. Sen bar det av till London för två dagars shopping och en dag som turister med bland annat en underbar båttur på Themsen. Rekommenderas varmt!

Igår vid två-tiden var vi tillbaka i Malmö och mamma och pappa möte upp oss. Vi åkte till Borstahusens camping och jag hade en kanonskön dag med sol, familjen & Magnus och god mat. Riktig sommar! Idag har Magnus och jag fortsatt att ta vara på semesterkänslorna med en tur över till Helsingör!

Först nu känner jag att jag har landat ordentligt här hemma efter en skön sovstund. Magnus repar och jag ska plocka lite här hemma. Dags att ladda om och se fram emot en ny vecka med allt från student och fest i Varberg till en kvällsdejt med Lisa och Andreas!

Hoppas att ni har haft en skön sommarhelg allesammans!

Kommentarer
Postat av: malin :)

hej :)

Jag skulle vilja se ett inlägg på det du köpte i london :D

2011-06-06 @ 20:57:49
Postat av: Hanna

Sv: Malin! Det blir nog inget inlägg med allt :) Men lite dyker kanske upp här! Om inte annat är du välkommen hit och titta ;)

2011-06-07 @ 18:57:17
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0