En tur på Themsen

London juni 2011, del 2

Det absolut bästa Sara och jag gjorde när vi var i London var att ta en båttur på Themsen. Att kunna sitta ner och bli serverad alla dessa fina vyer, områden och byggnader. Kameran gick varm och vi bara njöt! När jag kommer till London nästa gång är det just en båttur jag kommer att ta igen. Om man vill kan man dessutom hoppa av på de olika områdena och se sig omkring för att sedan hoppa på båten igen. Rekommenderas varmt!























En tredje och sista del från London återstår!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 11:20:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0