Semestern infirad!

Jag vill passa på att tacka alla som var med igår för en kanonstart på semestern! Var riktigt roligt att ha er här och vi är väldigt nöjda med kvällen! Tusen tack!

Har lagt in lite bilder från kvällen men vill redan nu berätta att långt ifrån alla är med på bild, min kamera sviker mig allt oftare och ser inte tjusningen i att lägga upp dåliga bilder. Jag får ta och investera i en ny kamera i höst! Hur som helst:

Kvällen började med en välkomnstdrink och lite olika tilltugg.




Balkonghäng i kvällssolen!





Underhållande app!



Festens yngsta och sötaste deltagare Julia!



Soffhäng!



Manlig kärlek!



Kvällen avslutades i stan med tjejerna och dans för att sedan krypa till kojs på hemmaplan när solen börjat gå upp! En riktigt lyckad helkväll. Tack och åter tack!

Nu - SEMESTER!


Kommentarer
Postat av: Annika

Det är du/ni som ska ha tack, det var en jättetrevlig kväll! Njut nu av er semester! Kramar.

2011-07-19 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0