Helgen

Och även helgen har sprungit iväg!

Efter en frukost med hela familjen i husvagnen åkte Sara, mamma och jag till Lund för lite shopping! Sen fick jag skjuts hem till Helsingborg för att fortsätta ut mot Väla för en sväng till systemet och Flower Team. Hem och fixa till inflyttningspresent till Lisa och Andreas och sedan iväg ut till dem i Åstorp för första gången! Där bjöds det på god mat från grillen med massa tillbehör, rabarber- och blåbärspaj och bebismys! Vi trivs alltid lika bra med familjen Stark/Günther!

Idag har Magnus och jag fått tummarna ur röven och tagit tag i lägenheten. Nu är här röjt så snart är här som det ska igen! På lördag firar vi in semestern med lite folk här hemma (fem jobbdagar kvar!) så att-göra- och handlarlistorna är många, men roligt ska vi ha! Musiken är fixad och inköpen planerade. Wiiie!

Nu ska jag fortsätta plocka här hemma, sen blir det duschen och sängen för att orka med morgondagen! Hoppas ni har haft en bra helg! Puss!


Bild från igår. Julia sover i Magnus famn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0