Från onsdag till fredag

Dagarna springer iväg! Men jag lever och mår bra :)

I onsdags efter jobb åkte Magnus och jag till campingen där mamma och pappa håller hus. Fika, sol och trevligt sällskap då även moster med halva familjen var på plats! På kvällen blev det Phuun Thai för mamma, pappa, Magnus föräldrar, Magnus och mig. Mycket trevligt och gott! Efteråt blev det en runda till Dahlbergs där  nya Helsingborgs lager och ale smakades för första gången.

Igår tog Magnus och jag en nytta-kombinerat-med-nöje-kväll! Första kvällen på över en vecka som vi båda var lediga och hemma. Vi käkade onyttigt och sorterade kläder och röjde! Jag testade dessutom att göra en laxkaka som ska testas ikväll då vi tar oss till campingen igen för en kväll med mina föräldrar och älskade Sara som är påväg söder ut! Wiiie! När Magnus åker till jobb ska jag dessutom bädda ner mig och knö bredvid Sara inatt!

Har inga passande bilder till inlägget så avslutar med att slänga in två favoritkort på mina två favoriter!
Ha en fin helg! Puss puss!


My Trashy Blonde


My cutiepie


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det låter som att ni njuter av sommaren i fulla drag, det gör ni rätt i.

2011-07-09 @ 13:24:09
URL: http://amandaalexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0